Welkom bij Matty's Leukste Kinderboek

Een boek is een heerlijke manier van ontspanning, maar een boek is tegelijk ook een bron van informatie, spanning, vermaak of een manier om een gesprek te beginnen. Dit is niet alleen zo voor volwassenen, maar ook zeker voor kinderen. In mijn werk met kinderen vind ik dat boeken een belangrijke rol hebben.

Lees bij het tabblad 'Matty's Leukste Kinderboek' meer over het idee achter deze site.

Meld je aan op de facebook site van Matty's Leukste Kinderboek. Op deze manier word je op de hoogste gebracht wanneer er nieuwe boeken op deze site staan.
Je kunt mij ook volgen op Pinterest!
Natuurlijk mag je me ook mailen met vragen, verzoeken of tips. dit kan op: mattysleukstekinderboek@gmail.com

Een boek kiezen

Als je een boek uit wilt kiezen voor je kind, is de keuze soms zo groot dat het daardoor juist moeilijk wordt om iets te kiezen. Het helpt om te zoeken naar een thema of speciale gebeurtenis in het leven je kind. Misschien ga je binnenkort op vakantie, of is hij bijna jarig. Misschien komt er een broertje of zusje of is je kind bezig zindelijk te worden. Zo zijn er natuurlijk nog honderden andere thema’s en gebeurtenissen waar tegenwoordig kinderboeken over geschreven zijn. Zelfs de wat lastigere thema’s worden niet meer vergeten. Denk bijvoorbeeld aan overlijden, scheidingen, adhd en ga zo maar door.
Op Matty’s Leuskte Kinderboek vind je een zeer uitgebreide themalijst aan de rechter zijkant van de site. Handig bij het zoeken!

En ben je opzoek naar een thema dat er nog niet tussen staat, ben dan niet verlegen en vraag er naar. Bijvoorbeeld via mijn facebook pagina. Dan help ik je zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten