Welkom bij Matty's Leukste Kinderboek

Een boek is een heerlijke manier van ontspanning, maar een boek is tegelijk ook een bron van informatie, spanning, vermaak of een manier om een gesprek te beginnen. Dit is niet alleen zo voor volwassenen, maar ook zeker voor kinderen. In mijn werk met kinderen vind ik dat boeken een belangrijke rol hebben.

Lees bij het tabblad 'Matty's Leukste Kinderboek' meer over het idee achter deze site.

Meld je aan op de facebook site van Matty's Leukste Kinderboek. Op deze manier word je op de hoogste gebracht wanneer er nieuwe boeken op deze site staan.
Je kunt mij ook volgen op Pinterest!
Natuurlijk mag je me ook mailen met vragen, verzoeken of tips. dit kan op: mattysleukstekinderboek@gmail.com

Het Grote Boek van Beer en Egel – Ingrid Schubert

Leeftijd: Va. 4 jaar
Thema: beren, verhalen bundel, vriendschap

Samenvatting
Beer en Egel zijn twee goede vrienden, de één een beetje onhandig, de ander eigenwijs. 14 Jaar geleden verscheen het eerste verhaal van Beer en Egel en sinds dien zijn er vele gevolgd. In Het grote boek van Beer en E gel zijn vier verhalen verzameld voor de liefhebbers van deze verhaaltjes.
Leuke verhalen over vriendschap en samen problemen oplossen. Een berengezellige verhalenbundel die bij iedereen thuis in de kast zou moeten staan.

Verhalen in het boek:
-         Een gat in mijn emmer
-         Dat komt er nou van
-         Samen kunnen we alles
-         Er kan nog meer bij


Geen opmerkingen:

Een reactie posten